Politica de transport
Livrarea produselor se face cu DPD (Dynamic Parcel Distribution) în România fără taxe de km suplimentari. Costul de livrare este de 30 RON, indiferent de greutatea coletelor. Livrarea se va face în 3-5 zile lucrătoare exceptând zilele de sâmbătă și duminică. În cazul comenzilor peste 300 RON taxa de livrare este gratuită. Clienţii care solicită expedierea cu alte firme de curierat , în afara celor cu care avem contract de colaborare, vor achita taxele de livrare direct la curier.
Politica de retur
Returul produselor se accepta conform termenilor si conditiilor mentionati mai jos si sunt in conformitate cu prevederile O.U.G. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative.
Produsele care fac obiectul comenzilor incheiate online, pot fi returnate, fara invocarea vreunui motiv intr-un termen de 14 zile de la data primirii acestora; inainte de expirarea perioadei de retragere, consumatorul are dreptul de a se retrage din prezentul contract, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat cele prevazute la art.13 alin.(3) si art.14 din O.U.G Nr.34/2014, in termen de 14 zile calendaristice incepand de la ziua in care intra in posesia fizica a produsului.
Cheltuielile de returnare sunt suportate de consumator. Iti recomandam pastrarea ambalajului original pentru protejarea integritatii produselor.
Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat;
Consumatorul este responsabil doar in ceea ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii acestora, conform art. 14, alin. 3 din OUG 34/2014.
Vanzatorul va rambursa contravaloarea produsului in maxim 14 (paisprezece) zile calendaristice de la data informarii moris.ro de catre Consumator asupra deciziei sale de retragere din contract si acceptarea returului. SC MORIS MEDIA SRL va putea amana rambursarea contravalorii produsului pana la primirea produsului vandut sau pana la primirea unei dovezi conform careia acesta a fost expediat. Suma de bani aferenta produselor returnate se va restitui ulterior verificarii produselor dupa stabilirea de comun acord a modalitatii de restituire sau conform procedurilor legale.
Produsele personalizate, după ce au fost livrate, nu pot fi returnate.
Anularea, modificarea comenzii
O comandă plasată poate fi anulată în orice moment, până când nu a fost livrată. Trebuie să trimiteți numărul comenzii pe adresa de e-mail morismedia.contact@gmail.com sau ne puteți informa telefonic la numărul 0774 049 269 despre anularea comenzii dorite. În cazul produselor personalizate, vă rugăm să acordați o atenție deosebită și să verificați cu atenție detaliile elementelor adăugate, deoarece odată ce un produs a fost personalizat și pregătit pentru livrare de către noi, acesta nu poate fi anulat, la fel cum produsele personalizate nu se pot returna după livrare.
Dacă doriți să modificați o comandă, trebuie să o anulați mai întâi conform pașilor menționați anterior, apoi trebuie să plasați din nou comanda.